Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Ώρα για δημιουργία..


Όταν ήμουν μικρή με ενδιέφερε πολύ η χειροτεχνία.
Ειδικά στο νηπιαγωγείο είχαμε αναπτύξει ασυναίσθητα μια επαφή με την τέχνη και τη δημιουργικότητα. Συνέχεια φτιάχναμε κατασκευές χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά όπως παλιούς μαρκαδόρους, τενεκεδάκια κλπ. αλλά και φύλλα από δένδρα, σπόρους, ξυλαράκια τα πάντα. Αργότερα, στην κατασκήνωση ασχοληθήκαμε περισσότερο με το κόσμημα και γενικότερα χάρτινες, πύλινες και άλλου είδους κατασκευές τις οποίες και ξέθαψα σε μια πρόσφατη ανακαίνιση του δωματίου μου. Ναι..έχουν περάσει αρκετά χρόνια και εγώ τα έχω φυλάξει παρά τις σθεναρές ενστάσεις της μητέρας μου.


Μπαίνοντας στη σχολή γνώρισα δυο κοπέλες, τη Γεωργία και την Αγγελική οι οποίες πραγματικά μεγαλουργούν με τα χέρια τους. Έτσι λοιπόν αποφάσισα και εγώ εμπνεόμενη από τιε τεχνικές τους - στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννηση..σωστά? - να αρχίσω πάλι να ασχολούμαι με την χειροτεχνία. Σε μια " έρευνά " μου μάλιστα ανακάλυψα και έναν πολύτιμο οδηγό το ftiaxto.gr . Όρμησα λοιπόν στο βιβλιοπωλείο και προμηθεύτηκα φύλλα χαλκού, ψηφίδες , κόλλες, δερματάκια, χάντρες..τα πάντα!!


Αναμείνατε για εντυπωσιακά , ελπίζω , αποτελέσματα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου