Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ο μικρός πρίγκιπας παραδίδει μεγάλα μαθήματα..


Ο "μικρός πρίγκιπας" βρέθηκε στα χέρια μου από ένα όχι και τόσο ευχάριστο περιστατικό. Ήρθε όμως την καταλληλότερη στιγμή καθώς ήμουν όσο ώριμη χρειαζόταν για να καταλάβω τα νοηματά του. Ναι, ναι σωστά καταλάβατε..δεν πρόκειται για παραμύθι αλλά για εγχειρίδιο ζωής. Και είμαι σίγουρη ότι το καταλάβατε όλοι από την πρώτη ανάγνωση.

Παραθέτω μερικά αποσπάσματα που ξεχώρισα:



  • «Πήγαινε να δεις τα τριαντάφυλλα», είπε η αλεπού... Ο μικρός πρίγκιπας έφυγε να δει ακόμη μια φορά τα τριαντάφυλλα. «Δε μοιάζετε καθόλου με το δικό μου τριαντάφυλλο», είπε... «Είστε όμορφα, αλλά κενά... Αν κάποιος τυχαίος περαστικός έβλεπε το τριαντάφυλλό μου, θα νόμιζε ότι σάς μοιάζει. Εκείνο όμως είναι πολύ πιο σημαντικό από όλα σας, γιατί είναι το τριαντάφυλλο που έχω εγώ ποτίσει. Γιατί είναι το λουλούδι που προστάτεψα. Γιατί έχω σκοτώσει τα σκουλήκια του, γιατί είναι το τριαντάφυλλο που έχω ακούσει να παραπονιέται, να καμαρώνει ή να σιωπά. Γιατί είναι το τριαντάφυλλό μου το καλύτερο απ' όλα. «Βλέπεις μόνο με την καρδιά» είπε η αλεπού...

  • Δε γνωρίζει κανείς παρά ό,τι εξημερώνει, είπε η αλεπού. Οι άνθρωποι δεν ευκαιρούν πια να μάθουν τίποτε. Τ’αγοράζουν όλα έτοιμα από τους εμπόρους. Καθώς όμως δεν υπάρχουν διόλου έμποροι φίλων, οι άνθρωποι δεν έχουν πια φίλους. Αν θέλεις ένα φίλο, εξημέρωσέ με !(...)Έχε γεια! είπε η αλεπού. Ορίστε το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό : δε βλέπει κανείς καλά παρά μονάχα με την καρδιά. Η ουσία είναι αόρατη για τα μάτια.

  • Θα πρέπει ν'ανεχτώ δυο-τρεις κάμπιες αν θέλω να δω πεταλούδες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου